м'ятний чмих

дієслова та інші слова

Міцно заплющений бог May 11, 2006

Почитала нові вірші Сергія Татчина. Ух. Уривочки собі. А взагалі треба повністю.

… А на порогах – жінки.
Слухають серце, вдивляються в небо,
Вірують в зміну епох,
Де забере їх навіки до себе
Міцно заплющений бог.

http://www.ukraina моя
віртуально плекає синів,
тільки я вже, напевне, й не я,
а один з програмованих снів:
медитую на синій екран,
де моя ностальгія живе, і ввижається:
run, baby, run!
ukraina моя www…

… Де вуздечку слів гризуть Два моїх коня. …

 

6 Responses to “Міцно заплющений бог”

  1. vladik_kohne Says:

    2-ге нагадує лазуткіна
    Вовкулака приходив на милицях
    http://www.ya-snihuronka.com
    і моя Україна збудилася
    коли пестив її язиком

    • mint_sniff Says:

      може просто через і-нет адреси? а за настроєм… в лазуткіна такий навмисний прикол, причому якось для нього самого не дуже характерний. він в більшості текстів такий задумливо-закохано-серйозний хлопчик. а ця штука така ніжна, якось з любов*ю написано.


Leave a Reply

