м'ятний чмих

дієслова та інші слова

метавірші February 28, 2007

Filed under: Uncategorized — mintsniff @ 3:16 pm
Tags: ,

Трапляється, вірші губляться. І думаєш – жаль, що не переписала, але меше з тим, жодних проблем, я обв’язково знайду цей текст в неті, чи книжку ту десь розшукаю. Якщо вірш не забувається, то роками так думаєш. А тим часом в свідомості ця загублена поезія перетворюється на щось типу метавірша – чистого, пружного, надсильного, найважливішого, він вміщує в собі все щодо своєї теми – правду, твої переживання, уявлення, відкриття, твій досвід і твої прозріння. Він тебе ніби пов’язує з чимсь поза тобою.
Колись давно у книжці Володі Тейтельбойма “Неруда” я прочитала вірш. Пам’ятаю лише, що у ньому жінка порівнювалась з дзвоном. Він здається мені надчуттєвим, я вірю, що він вміщує в собі усе моє розуміння і відчуття чоловічої природи.
Я не втрачаю надії, що колись таки знайду його. Цікаво, я сильно розчаруюсь?

 

2 Responses to “метавірші”

  1. someoneua Says:

    лучше горькая правда, чем иллюзия всю жизнь? 🙂


Leave a Reply

