м'ятний чмих

дієслова та інші слова

хто куди а я по дрова February 28, 2007

Filed under: Uncategorized — mintsniff @ 2:17 pm
Tags: ,

Хочеться вірша. Вірша про Пабло й Паоло. Пабло й Паоло. Пабло й Паоло. Пабло й Паоло.
Наталки Білоцерківець. Я його не згадала і не змогла знайти. А так хочеться – Пабло й Паоло Пабло й Паоло…
У ньому дзвенить і тане і відпливає кудись.
Відшукала оцей Девдюка
не дивися що все повторюється
поглянь на гілку —
птах вже інший

Птах-птах, вбила. Я і не дивлюсь. Весна невідворотно поруч, хай сніг і холодно, але щось закипає в очах і ворушиться між легенями. Це все через вітер.

 

15 Responses to “хто куди а я по дрова”

  1. ex_chilled_ Says:

    Гугл на запит “Пабло й Паоло” щось про футбол теревенить…

  2. cidrero Says:

    А мені хочеться дотичного “як П.Н. /номер не пам’ятаю/”
    знайшла *радісно усміхаюсь*
    Як П.Н. XLV
    Не залишай мене ані на мить,
    Бо щойно ти ідеш – я опиняюсь
    На темному вокзалі уночі,
    Дме вітер, я чекаю поїзда, що спить.
    Не залишай мене ані на мить,
    Бо всі мої видіння, всі химери,
    Всі марення, всі духи і жахи
    Збираються, щоб серце моє вбить.
    Не залишай мене ані на мить,
    Не загубись у лабіринті вулиць
    І збережи від вітру свої вії.
    Лише ти йдеш, а я вже вік шукаю
    Твої сліди, весь світ вже обійшла.
    Не залишай мене ані на мить…
    /авторка відома/

    • mint_sniff Says:


      я теж не пам*ятаю, що це за номер :)) треба буде оригінал знайти. я й досі не знаю, наскільки вони подібні :))

      • mint_sniff Says:

        осьооо 🙂
        Soneto XLV
        No estés lejos de mí un solo día, porque cómo,
        porque, no sé decirlo, es largo el día,
        y te estaré esperando como en las estaciones
        cuando en alguna parte se durmieron los trenes.
        No te vayas por una hora porque entonces
        en esa hora se juntan las gotas del desvelo
        y tal vez todo el humo que anda buscando casa
        venga a matar aún mi corazón perdido.
        Ay que no se quebrante tu silueta en la arena,
        ay que no vuelen tus párpados en la ausencia:
        no te vayas por un minuto, bienamada,
        porque en ese minuto te habrás ido tan lejos
        que yo cruzaré toda la tierra preguntando
        si volverás o si me dejarás muriendo.

  3. bamburak Says:

    паоло і пабло
    на березі моря,
    де хлопець кида камінці,
    бездомні собаки до нього підходять. по колу
    ротаті гітари про щось галасують в кінці
    порожнього пляжу…
    тут пабло й паоло.
    апостольське ім’я, приживлене в тіло митця,
    мінливе, залежно від часу і краю.
    гітара, чи флейта, яка починає з кінця,
    але на початку залежить від того,
    хто грає.
    жага і рахунок; момент, але і монумент.
    мистецтво – це богородяща повія із риму.
    чума починається;
    ти натягаєш брезент
    для цирку, чи оргій…
    чума починається з гриму.
    собаки зникають, злизавши шматки аксіом.
    жонҐлює апостол камінням гріхів і очищень.
    і байдуже, хто ти –
    твій вік, твоя стать, твій содом,
    дружини, і вілли, і дотик гнилого хлопчиська.

  4. bamburak Says:

    ще один метавірш
    Борис Щавурський
    ***
    будем від прощ, і прощань, і прощень
    вільні назавжди – казали пророки,-
    будем панами над часом, а ще
    буде, як сонця, нас всюди потрохи:
    в думах, легендах, сказаннях, піснях.
    ох, ці облудні речі пророчі!-
    хто народився темного дня,
    тим і вмирати світлої ночі
    легко і тихо. сіятиме сад.
    душі засвітяться мами і тата.
    сяйвом обмиті, як свічі свічад,
    станемо з ними перевівати
    збіжжя і добра, нажиті за вік.
    ночі останні тим і безцінні,
    що покидаєм назавжди ми їх,
    в сяєві, в сяйві, в прощальнім світінні.

    • mint_sniff Says:

      Re: ще один метавірш
      файний.
      проасоціювався з: every night and every morn some to misery are born every morn and every night some are born to sweet delight

      • bamburak Says:

        Re: ще один метавірш
        ..по-сусідстві з ним в мене не так блейк, а тичина і жадан періоду “стансів..”, та сама легкість; галицьке саморозуміння саме таким зсередини і видається..

      • mint_sniff Says:

        Re: ще один метавірш
        можливо – з одного вірша висновків не зробиш. дякую за таке знайомство 🙂

    • strybunochka Says:

      Re: ще один метавірш
      Що це за поет Борис Щавурський?

      • bamburak Says:

        Re: ще один метавірш
        ..колись я його навіть бачив – в тернополі виступав василь герасим”юк, а я випадково опинився в тернополі.. борис щавурський супроводжував гостя..
        ***
        в ту білу зиму в ту білу муку
        коли на мене ордою впала
        навала плоті навала духу
        ветхозавітніх просторів навала
        коли чужою бідою вгрівшись
        хропів до ранку нарід мій песький
        переписав я життя і вірші
        по-арамейськи
        в якомусь віці в якомусь році
        когось в месії вітчизна звала
        але мовчали песиголовці
        а ніч тривала

      • strybunochka Says:

        Re: ще один метавірш
        Гарно! Дуже гарно! Мені сподобалося :)))

      • bamburak Says:

        Re: ще один метавірш
        балада про солов’я
        над батальйоном “нахтіҐаль” смеркає літо.
        над батальйоном “нахтіҐаль” високі гуси.
        та ще печаль за галицьким маленьким світом,
        та ще життя без вороття і соловей-спокусник.
        і пізно щось змінити, бо вже більш не плаче
        над готикою тіл людський бароко духу,
        бо соловей, бо нахтіҐаль співає, наче
        виймає душу, начебто п’є смертну муку.
        zu ende singe, nachtigal, mein kampfer, mutig.
        zu ende singe,- і прощай. колись спізнаєш
        кореневища, суть саму, екстракти суті:
        не там вітчизна, де живеш, а де вмираєш.


Leave a Reply

