м'ятний чмих

дієслова та інші слова

всі попарувались April 9, 2007

Filed under: Uncategorized — mintsniff @ 9:59 pm
Tags:

Мені вже давно, пропускаючи повз вуха мої заперечення, були всучили дві книжки Люби Клименко. «Я хворіла, нічого не могла читати, а це – просто проковтнула. Стільки задоволення!», «Почитай, сильна штука. Я ржав». Нещодавно таки зробила це. Йой. «Пор’ядна львівська пані» виявилась гіршою за усі сподівання – жіночий роман, що з кожною сторінкою поступово псується, з розв’язкою, де все вирішується саме по собі, а всі попарувались і щасливі. «Великий секс» спочатку – просто пєстня, правда. Суржик, всякі зауваги типу «в сємєйках є загадка, а в плавках ніякой інриги нема», валшебні персонажі. А от коли настає фасмагорично-ідилічний фінал зі скіхвами і возз’єднанням закоханих, усе сходить на пси. В кінці знов таки – всі попарувались і щасливі. Хоча малий менісказав, що я просто ніфіга не зрозуміла.

 

4 Responses to “всі попарувались”

  1. perchenya Says:

    це не жіночий роман, це просто прикольна пародія. мені теж нравицця.

  2. ex_chilled_ Says:

    А как ты относишься к суржику?

    • mint_sniff Says:

      с интересом :)) с нетерпеньем жду, когда же нам себя явит новый котляревський с чем-то бессмертным на суржике :)))


Leave a Reply

