м'ятний чмих

дієслова та інші слова

Дереш не виправився May 10, 2007

Filed under: Uncategorized — mintsniff @ 10:59 am
Tags: ,

*** Це був голос ангела; одного з тих, що колись були людьми. Голос відрекомендував себе як інформаційне поле академіка Вернадського. Голос повідомив мені, що я є одним із дванадцяти хранителів раси. *** – Слухай, чувак, – він звертається до мене “чувак”, тому що я назвав його “братком”, тепер хоче не підвести довіру, здаватися своїм. Інтилігенція, бляха. ***
Майже щира рецензія на “Трохи пітьми”

 

5 Responses to “Дереш не виправився”

  1. olexahabarov Says:

    а тобі не здається, що Дереш останні кілька років молотить в один і той самий бубен одну й ту саму мелодію?

    • mint_sniff Says:

      більше того, єдина спроба взяти інший бубен було “поклонніння ящірці” :)) культ була хороша книжка. а решта так – абищо.

      • olexahabarov Says:

        все інше – було спробою спародіювати свій перший роман 🙂

      • logvynenko Says:

        не правда) я хоч культ і не читав, а намір і пітьму тільки поверхнево))) але архе мене зацікавило, захопило і не відпускало до останньої сторінки :Р

      • mint_sniff Says:

        на мене в архе супер були частини про діму мєндєлєєва, а решту я просто долала :))


Leave a Reply

