м'ятний чмих

дієслова та інші слова

гардероб May 25, 2007

Filed under: Uncategorized — mintsniff @ 10:37 am
Tags:

Не подумала зранку про пасок і його роль у своєму житті і от тепер: я тіряююю шортии і улітаю в нєєєаааабооо. А ще ж весь день попереду. Буду ходити маленькими крочками – ніби я така тендітна і жіночна, що ховайся.

 

7 Responses to “гардероб”

  1. marisa_t Says:

    Знайди десь шпильку, краще дві )))

  2. olha_maria Says:

    ще їх можна притримувати руками, запхавши або в кишені, або за верхній край великі пальці — з якоїсь книжки про жести пам”ятаю, шо то вершина сексуальності;).
    хе-хе, але то так: варто потіряти шорти — і шлях на небо одразу вільний;)))

  3. someoneua Says:

    звичайно! одну руку в кишеню позаду + іншу за верхній край спереду = шик, блиск та краса! 🙂
    а маленьки крочки дійсно чомусь вважаються дуже жіночними. 😉

    • mint_sniff Says:

      маленькі крочки – реальні тортури, я б довго не витримала 🙂

      • someoneua Says:

        розумію тебе як ніхто, бо лише вчора мені сказали, що моя хода не відрізняється жіночністю, бо завелики кроки… і це при тому, що я на підборах… бідні, бачили б вони мене в кєдах. 🙂


Leave a Reply

