м'ятний чмих

дієслова та інші слова

ну от June 18, 2007

Filed under: жить — mintsniff @ 11:07 am
Tags:

Лежу на смугастій рожево-білій поверхні Марсу. Не віриться, але вона на дотик, як м’яка ніжна травичка. Тепла. Поки ані слова про те, як я сюди потрапила.

 

12 Responses to “ну от”

  1. alden1970 Says:

    откуда трава на шоколадном батончике?

    • mint_sniff Says:

      откуда такая стойкость асоциаций с торговой маркой?

      • alden1970 Says:

        а що, є ще такі меблі?

      • mint_sniff Says:

        тепер в точку.
        венера – це станки для гоління, меркурій – банк, сатурн – готель, нептун – сантехнічне обладнання… Все решта – брехні і проїски сцуко антиглобалістів і, шо ше хуже, терористів та іншої небезпечної швалі. ніколи їх не слухай. вони апасні.

      • alden1970 Says:

        :)))) а якщо сурьйозно?

      • mint_sniff Says:

        так я цілком – Марс в сенсі планети сонячної системи. саме Марс – тому що він хоршого кольору на фотографіях 🙂 це я так переносно намагаюсь висловити свій душевний стан. ну, шоб не писати “нові і досі невідомі позитивні почуття змушують мене звилюватись і заново звикати до дісності”. ти б сам таке не читав, ге? 🙂

      • alden1970 Says:

        а, я видел сайт НАСА, где есть агромадные снимки поверхности Марса, где каждый желающий может посмотреть и сделать научное открытие. Одна фотка даже больше гигабайта размером.

      • mint_sniff Says:

        огооооо! я знаю, шо робитиму сьодні ввечері :)))

  2. gogoshara Says:

    там ще повинна бути така червона рвана пляма – не видиш?

    • mint_sniff Says:

      ну раз повинна, знач є. я ж тут зовсім недавно. ще не побачила 🙂 де шукати?

      • gogoshara Says:

        та фіг його зна, чесно кажучи – вона нібито блукає поверхнею. стоп, а ти на якому рівні? бо вона десь у верхньому атмосферному шарі.

      • mint_sniff Says:

        йо, а я на поверхні! :)) уря. хай оте рване і криваве блукає куди подалі. мені воно нінащо :)))


Leave a Reply

