м'ятний чмих

дієслова та інші слова

растітільна жизнь July 4, 2007

Filed under: Uncategorized — mintsniff @ 11:22 am
Tags:

Дорога матінко природо! У мене фактично назріла просьба. Я одразу скажу: це не такий нагльож, як міг би бути, якби я, наприклад, попросила собі багато дуп (ну не багато, а хоч би дві, але найкраще – п’ять або шість), шоб на всіх стільцях зручно вмоститись. Ні. Я же знаю межі, врешті решт, не з дуба ж впала, їй-бо. А просьба моя така. Можна якось так зробити, шоб у мене одразу росли такі брови, як треба? Бо як усі довкола роблять, шоб брівки були такі тоненькі і охайні, і при цьому зовсім навіть не впадають в бєшенство від марудності і марності буття і щипання, я не розумію. І терпіти регулярно от се страшне діло не можу, сили мої на ісході. Тому і наваяла тобі цю полум’яну петицію. Як жінка, ти маєш мене зрозуміти. Пасіба за вніманіє.

 

13 Responses to “растітільна жизнь”

  1. Ань, в тебе пристойні брівки, ти моїх не бачила 🙂 Домік, ні дать, ні взять 🙂 Моя, такскать, фішка!

  2. instech Says:

    могу скинуть туторы по шопу)

  3. ravlyk Says:

    Кажуть, є така косметична процедура, після якої брови нінада вищипувать нікакда, вони тримаються в строго заданих межах. В мене подружка зробила собі таке і щаслива. Я теж хочу.

  4. li_za80 Says:

    Брови, ніс, губи…Груди – це головне!
    А втім у кожного своє, ех..

  5. kurajisko Says:

    тю, маячня якась. а з чого ти взяла, що вищипані брови – гарно. гм. або я збоченець, або вищипані вирівняні брови – це бридко. принаймні в мене реакція завжди така, причім це суто інстинктивна реакція, безідейна таксказать


Leave a Reply

