м'ятний чмих

дієслова та інші слова

розлука July 24, 2007

Filed under: Uncategorized — mintsniff @ 7:50 pm
Tags: ,

В моїх батьків живуть дві кішки. Молодша, Маньониш, дуже любить маму. Щойно мама десь іде, у Маня починається розлука: Мань сидить перед вхідними дверима і плаче. Якщо мами немає довго, то Маньониш години за дві стомлюється і мусить перервати виливання своєї нелюдської печалі на неспокійний тривожний сон. Прочунявши Мань, охоплена розлукою, повертається до дверей. З усіх лише мама думає, шо Маньониш – тихе безмовне створіння.
От і я дожилась – до розлуки. Замість омріяних трьох днів на лоні природи я протрималась лише півтора. Вони були сповнені боротьби з бажанням набрати номер чоловіка. Навіщо? Ну спочатку – спитати “А що ти там робиш?”, потім – поцікавитись “Ти там без нас не сумуєш?”, ще потім – посваритись “Чого ти мені не звониш?!”, і врешті – заскиглити “Забери мене додому”. Розлука перемогла. І то – тріумфально. В слухавку я навіть не скиглила, а вила, як Мань під вхідними дверима – печально і з надривом.
Отака от штука – ужасная розлука.

 

8 Responses to “розлука”

  1. skvorychok Says:

    до болі знайомо..
    І здавалося б, розлука той час, коли можна присвятити її собі прекрасній, читанню, співанню, перегляданню журналів-фільмів чи якогось там іншого робіння чогось в задоволення, самовдосконалення.. Але мені плакати хочеться, коли я вже три години сама щось там десь там роблю, а чоловіка нема і мені сумно до жалю, і я скучила.. і рука тяяяягнеться до мобільника і я питаюся: Ну, де ти?.. А потім вдома чую.. ну я скрізь, на та роботі, ще десь.. ну чого ти переживаєш…
    Тоді я кажу, от чекай, поїду у відрядження на 3 дні і навіть не подзвоню)))))


Leave a Reply

