м'ятний чмих

дієслова та інші слова

та ж не вдихнеш на повну August 7, 2007

Filed under: жить,короткие строчки — mintsniff @ 2:09 pm
Tags: ,

Я нікуди не поспішаю.
Я відчуваю час – повільний.
Я відчуваю час – швидкий.
Нічого й нікого крім часу – і нас, двох в одному тілі.
Це не перлина, жінко.
Ти уже майже звикла – до мушлі – заледве лишаєш щілину –
промені на поверхні води – сенс тиші – сліди неба – одним оком.
Це не перлина, жінко.
Це набагато складніше.

 

7 Responses to “та ж не вдихнеш на повну”

  1. zlanich Says:

    Аня, а перлинці ім’я вже придумали? Чи, може, я не вірно інтерпретував текст. Але невже є щось більш складніше? Навіть не уявляю тоді.

  2. mint_sniff Says:

    Андрію, а чого ти ще не женився?

  3. soncezajchyk Says:

    довелось скопіювати і зберегти – не можна було лишати текст напризволяще…


Leave a Reply

