м'ятний чмих

дієслова та інші слова

кроти і коні, коні і кроти August 14, 2007

Filed under: жить — mintsniff @ 9:33 pm
Tags: , , ,

Біля супермаркету столяли п’ять коней: два гніді, два вороні і один білий. Звісно, я пройшла повз, ніби вони там стоять щовечора. Але на касі схаменулась і побігла по Кіндерсюрпириз: чого не поворожити в такий вечір. Коли я з пакетом продуктів виходила на вулицю, коні щойно рушили у бік лісу – два гніді, два вороні і один білий. А в Кіндерсюрпризі знайшлась кротиха з дошкою для серфінгу. Навіть і не знаю, що б це могло означати. Але ніч попереду – буду думати. ЗІ А яка в мене юзерпика, да? Спасіба nedobalkan. Найсвіжіший його шедьовр теж міг би стати валшебною пикою. Але я вже не буду нахабніти 🙂 Піду краще пекти млинці.

 

10 Responses to “кроти і коні, коні і кроти”

  1. atli4nitsa Says:

    Я б зрозуміла кротиху як натяк на те, шо ти можеш здійснити неможливе. Крот на дошці – то ж як летючий крокодил.

    • mint_sniff Says:

      “знала б ти, дівчинко, як нас тут …издять” (с) :))
      Ну взагалі так – кротиха на дошці то не хухримухри. Хороше пояснення :)))

  2. Оооо, мені якось зустрілися два поні і один кінь, що чемненько йшли підземним переходом додому і стиха перемовлялися. Позаду йшли двоє хлопчиків-поводирів і теж стиха перемовлялися. Ворожити на Кіндерсюрпризі тоді не вдалося, якщо ще раз зустріну їх, обов”язково поворожу (це ж неабиякий привід!)
    Кротиха з дошкою для серфінгу – це, мабуть до нових горизонтів і високих хвиль 🙂
    А юзерпіка просто крута! Навіть шедевральна! :0)

  3. soncezajchyk Says:

    таки утягнула:)) хароший пес.
    ворожіння на кіндерах =- оце мене порвало, аааааа:))))))))

    • mint_sniff Says:

      канєшна утягнула. а шо ж :)))) такі песики не щодня на отак валяються лапави догори :))
      я ворожити на кіндерах – очінь-очінь дрєвня традиція :))

  4. иии, хто б оце мені пікчу зробииив (*шмигає носом*)


Leave a Reply

