м'ятний чмих

дієслова та інші слова

вигук August 23, 2007

Filed under: Uncategorized — mintsniff @ 5:06 pm
Tags:

Я бачила погноз погоди: треба просто дожити до понеділка.

 

16 Responses to “вигук”

  1. tora_ Says:

    да-да-да. очінь хоцця закрити очі, а потім раз – і холодно…

  2. gogoshara Says:

    хвала долі, ці три дні можна просидіти в ставку, в льосі чи на крайняк у ванній :))
    стосовно зими – категорично не згоден. категорично! у мене всьо. гарно відпочити! 😉

    • mint_sniff Says:

      вихідні у льосі… непогану туристичну розвагу мона придумати 🙂 і вам також доброго відпочинку :)))

  3. soncezajchyk Says:

    ізвінітє, пажалуста, а ви ні патскажитє, как ета сдєлать??

    • mint_sniff Says:

      луччиє уми чілавєчєсва ламают над єтім голову. щойно зламають – нас повідомлять пра всьо. і ми доживьооом!!!

      • soncezajchyk Says:

        ну, ви собі доживайте, а я, блін, поїала на картьоплю…
        плюс сорок, картоха і я в купальнику…
        бляяяяяяааааааааааааа
        хороших, прохолодних вихідних!

      • mint_sniff Says:

        йопссссссс мої щирі-щирі співчуття. я колись після такого півроку ненавиділа цей овощ аж до нєупотрєблєнія.

      • soncezajchyk Says:

        угу. спроби дать бабусі 700 гривень і забуть про картоху навіки не канають.
        о холєра…
        нашо я така гуманна?????:)
        всьо, моліться, шоб у нашім селі стало хоч би плюс 25:-)

      • mint_sniff Says:

        триматимем кулаки 🙂 держись там!

      • soncezajchyk Says:

        хорошо тримали:-) так натримали. шо картоплю відклали на два тижні, а вчора дійсно трошки можна було дихать вже.

      • mint_sniff Says:

        ну от як харашо :)))

  4. значить будемо жити 🙂


Leave a Reply

