м'ятний чмих

дієслова та інші слова

візит дами September 4, 2007

Filed under: Uncategorized — mintsniff @ 11:21 am
Tags:

В маршрутці проти мене сидів хлопчик, підліток років 14, і щосили намагався не дивитись в моє заглибоке декольте. Симпатичний такий, з гарними очима, кучерявий. Закохані однокласниці загадують його на жирового валета.
Я втупилась у вікно і на очах старішала.
Хлопець дістав мобільник і заходився гратись. Рум’янець потроху сходив з його зосередженого обличчя.
Я втупилась у вікно, мені було 70. Кілька днів тому я повернулась до “рідного” міста, уже цілковито чужого. Цікаво, дівчатка і досі ворожать на картах?

 

2 Responses to “візит дами”

  1. someoneua Says:

    не повіриш, ворожать! ))
    і навіть не зовсім дівчатка 😉

    • mint_sniff Says:

      :))) я про школярок нинішніх подумала. от ми ворожили на картах. а мо вони вже якось інакше – на смс, ше на чомусь. 10 років же розриву. чи карти то вічне? ;))))


Leave a Reply

