м'ятний чмих

дієслова та інші слова

дівчата цих вихідних October 15, 2007

Колись наш приятель Сашко сказав: “Аня, я обожаю твоих подружек. Про каждую можно кино снять. И где ты их только находишь…”

Ацо
Розповідаючи про чиїсь любовні невдачі, недоліки мешкання в отелі та свою нелюбов до зустрічей випускників, моя мила сестричка швиденько допила свій мохіто. Не замовкаючи (“Чего я в мужской рубашке? Да, конечно, она сюда не подходит. Облилась за завтраком, пришлось одеть Юрину. Вы не поверите…”), вона видобула з сумочки пластикову пляшечку з-під мінералки: “Будет кто-то? Это?” і вилила частину вмісту в лід, лайм та м’яту: “Вино. Французское. Дорогущее сволочь. Как человек, подорвавший здоровье на коктейлях…”
Це така людина, спеціальна. От ви з нею не чулись-не бачились півроку. Вона телефонує і каже, приміром: “Ты видела старый французский фильм с Ришаром, где у него соседи – ревнивый мужик и та суперсекси актриса, она весь фильм ходит в маечках и всяком таком домашнем, вообще. Обожаю этот фильм, но это не Соседка. Он завтра будет на СТБ. Правда, ночью. Ты же спишь ночью. Но если не будешь спать, посмотри. Ага. Пока-пока”
Коли вона мені на якісь мої оповідки каже “Хромова, это у нас семейное”, я міцно замислююсь, чесне слово.
Цо, я тебе люблю 🙂

cidrero
Віко, твій розмарин виріс уже вдвічі.
Вона майструє паперових янголів і шиє худих м’яких і печальних ляльок. А ще подарунки, які вона дарує, завжди запаковані у власноруч зроблені мішечки з мереживом і стрічками. Віка не показує своє розчарування, коли ви її розчаровуєте. Вона знає чому все так, як воно є, і навіщо воно так. Часом вона розказує історії, які можна обдумувати місяцями. Я знаю, що коли всередині і в голові усе стає шкереберть, я можу зателефонувати і сказати “Я буду в тебе за годинку”. І дісно бути за годинку: дивитись на її сина, базікатии з її дочкою, вдихати запах свіжопрасованої білизни, дерева, воску, чаю і ще чогось приємного і незнайомого. “Тільки шоколад не принось, добре? Ясі не треба його”. І навіть немає необхідності щось розказувати, не варто важливого вголос, краще поговорити просто так, про щось інше.
Ти кажеш: “Літаки з Ітаки”.
Я заперечую: “Трамваї
везуть весільні короваї,
та водіїв спиняють знаки.
То чорний кіт через дорогу,
а то – пророчий викрик крука.
Уже сусідка Пенелопа
на допомогу шле онука…”

Знов чую – “літаки з Ітаки”.
Й собі підхоплюю: “Трамваї
везли нас до морського краю
рапанів бити в дні собаки,
вино на літери ділити,
плести купальник Аріадни,
у горах зібраним букетом
тобі оповідати зраду…”

Летіли літаки з Ітаки.

someoneua
У мене було трошки інше дитинство. Я була занадто сейозним підлітком. Я досі не ходжу на дискотеки, не читаю жіночих журналів і не люблю фарбувати губи. Але із задоволенням купувати одяг, дивитись “Секс і місто”, носити з собою пудру і парасолю я таки навчилась. Так-так, хоч як важко в це повірити, хороша нижня білизна це майже так само класно, як двотомний словиник синонімів. (Перечитує написане) Ну добре, як один том двотомного словника синонімів. От.
Вчора до мене в гості приходила Саша. Ми дивились “Лабіринт фавна” – з криками, залазінням з ногами на стілець, промотуванням сцен “Ой! Я не можу на це дивитись!” і буркотінням “Нє, ну він таки хворий, я це з перших кадрів зрозуміла”. Їли тістечка, кекси, цукерки і виноград. Говорили про море, музику, чоботи, пальта, рукавички, концерти, пікап, невдалу рекламу, курси англійської, її ліплену з глини Нудьгу, акварелі і ще-ще-ще. Бувають такі дівчата – дівчата.
Інколи так приємно забути, що ти давно вже доросла і десь глибоко в шафі маєш справжні скелети. Жовті кістяки, анітрохи не схожі на плюшеві “мій перший поцілунок був з дівчиною” чи “я гладила його по колінці на уроці”. Справжні страшні кістяки. Та – па-па, скелети. Ну вас. Оревуар.
Бувають такі дівчата – як кава з корицею і кардамоном. Чи як музика під дощем. Чи як сережки. Чи як Сашик.

 

14 Responses to “дівчата цих вихідних”

  1. someoneua Says:

    Ой, Аник, можно в свой жж скопировать? )) Очень нравится по воскресенье )) лучше и не скажешь ))

  2. gogoshara Says:

    а чий це кльовий віршик?

  3. класні в тебе подруги 🙂
    аж самій схотілося дівчат зібрати і влаштувати якісь такі посиденьки 🙂


Leave a Reply

