м'ятний чмих

дієслова та інші слова

МєгаСтіх про MegaDick November 16, 2007

Filed under: Uncategorized — mintsniff @ 4:47 pm
Tags: ,

Вічна тема постів в жж – про спам, вічна тема спама – коки, діки і прочіє прутні. І якщо мені на скриньку приходить банальне ” long nose, long hose, but why is yours so small?”, то на пошту таваріша мого Міши нещодавно вийшли шекспіри від збільшення фалосів. Чи даже лучче сказати спамобайрони. Встрічайтє – стіх про MegaDick!

Now that you’ve met a gal that’s hot
You wanna screw her juicy twat.
She looks so sizzling, she’s so nice!
But would your penis size suffice?
Not sure she will not ask for more?
You need a thing she would adore!
But how to get it long and thick?
Your only hope is MegaDick!
You’ll get so wanted super-size
And see great pleasure in her eyes!
Your schlong will pound her box so deep,
Tonight you’ll hardly fall asleep!
So try today this wonder pill
And change your life at your own will!

 

11 Responses to “МєгаСтіх про MegaDick”

  1. :))))))))))))))))))))))))))) це ви самі сачінілі?

    • mint_sniff Says:

      ага. хоч напам*ять вчи. красота

      • rain_woman Says:

        чому мені таке не приходить? *плаче*

      • mint_sniff Says:

        та ж і мені теж 😦 мабуть, не належимо до первинной цільової аудиторії…

      • hantengry Says:

        З яуихось причин спам про збільшення члена приходить переважно жінкам. То мабуть якийсь хитрий маркетинг.
        А віршик супер. У нас на роботі, на великій дошці різні ледарі і нероби (як я) пишуть qoute of the day. То я думаю варто її оновити.

      • mint_sniff Says:

        О! у нас теж є велика дошка. і там пишуть або робочі питання або шось типу ПЯТНИЦО! А раз навіть хтось був намалюав ктулху, який хаває мозок, а мозок тікає і кричить ХЕЛП!ХЕЛП! тоя думаю, qoute of the day – це ідея :))) тре якось привити :)))

  2. olha_maria Says:

    ну вот.. а я й не знала, що то вічна тема%) мене досі щиро тішить, коли мені так по фрейду пропонують заімєть (тобто збільшити) те, через відсутність чого у мене всі проблеми:)

    • mint_sniff Says:

      гм… я навіть призадумалась 🙂 мені крім цих прекрасних пропозицій збільшення останнім часом нічого не приходить. сподіваюсь нема ніяких прикмет на цю тему? :))))


Leave a Reply

