м'ятний чмих

дієслова та інші слова

Світлана Гертрудівна November 16, 2007

Filed under: жить,заметки на полях — mintsniff @ 11:46 am
Tags:

Наснилась мені Світлана Гертрудівна в солом’яному капелюшку зі стрічкою. Ми пили чай з полуничним варенням. Я роздивлялась польові квіти в скляній возочці і плетену крючком білу севетку, хтось на другому поверсі гвалтував піаніно “Місячною сонатою” і пахло літом. А Світлана Гертрудівна казала: “Анечка, Вы не представляете, как это важно. Вуаля ун муано сетен петит уазо… Меиле жоли, Анечка. Да-да”.

Довідка
Світлана Гертрудівна – російський філолог або може і вчителька російської мови, літературний редактор. Ми працювали разом в одному видавництві. У неї є брат в Канаді, вона курить, розмовляє тихим голосом і брала у мене почитати Кастанеду. Скільки років я про неї навіть не згадувала? 3 чи 4, не менше.

 

3 Responses to “Світлана Гертрудівна”

  1. яке ім”я цікаве…


Leave a Reply

