м'ятний чмих

дієслова та інші слова

заразно December 7, 2007

Filed under: Uncategorized — mintsniff @ 10:24 pm
Tags:

Підхоплюю флешмоби найчастіше у joan72. Мабуть купуюсь на те, що вона незмінно називає їх “засобами від снобізму”. Отже
відмічайтесь в коментарях, а я виберу юзерпику, про яку хочу дізнатись таке:
1. Що на ній зображено?
2.Чому й чим вона вам подобається.
3. Чому ви її вибрали: знічев’я, для аватарства на якусь тему тощо.
Без зайвої дріб’язковості joan72 вибрала у мене аж три.
На юзепрпиці під кодовою назвою “смужечки” зображені смужечки. Насправді, я поняття зеленого не маю, що це. Юзерпика дісталась мені у спадок: роки півтора чи скільки тому мені ставили робочий комп, а на йому була чиясь папка Маі рісункі, а у чийсь папці Маі рісункі – добірка чиїхось юзерпик. Оце одна з них. Вона мені подобається, бо схожа на поміхи чи дощ. У щось таке хочеться загорнутись, коли сумно. Використовується для меланхолійних постів.
На юзерпиці під кодовою назвою “крапочки” зображені крапочки. Дісталась вона мені так само, як і смужечки, але я знаю, шо воно таке. Знання прийшло до мене в одному з павільйонів Музею Ізраїлю, де моя сильно збільшена юзерпика висіла акурат над сходами на другий поверх. Це – творіння британського художника Деміана Херста під гордою назвою LSD. Щоправда, невдало обрізане. Воно мені подобається усім, взагалі навіть не знаю, чому воно могло б комусь не подобатись. Хіба невдалою обрізкою. Крапочки – це максимально нейтральна юзерпика.
На юзерпиці під кодовою назвою “дівчинка” зображена дівчинка, що дивиться з вікна. Ситуація, у якій вона дивиться з вікна, зображена нижче. Над цим нижче я сміялась до судом і схлипувань (думаю, дівчинка відіграла у цьому провідну роль). Подобається своєю невимовною дебільністю. Використовується для постів про усміхающі штуки і під настрій. Ну хіба вона не прєлєсть!

 

6 Responses to “заразно”

  1. shizzlong Says:

    сміялася з коментів, не кожному дано так розписати свої юзерпики)))

  2. joan72 Says:

    Викрутилася. 🙂
    Тепер я інакше дивитимуся на всі на світі смужечки і крапочки.

  3. atli4nitsa Says:

    дівчинка? оу, та це ж дівчинка! дівчинка в стилі панк.
    “в нашем классе есть чудо-девочка, всем хорошая, только лысая”
    шось таке


Leave a Reply

