м'ятний чмих

дієслова та інші слова

поклейщик пір’я з досвідом роботи March 21, 2008

Filed under: Uncategorized — mintsniff @ 3:10 pm
Tags: ,

Дивилась оце якесь кіно по Холмарку: “Вот фужеры для шампанского. Это очень оптимистичное приобретение, как будто у вас есть что праздновать. К тому же на них скидка“.
Сьогодні, кажуть, страйк і всяке таке. Але не вдаючись у етику-політику-проблематику, змушена визнати, шо в будь-якому разі підримувати отаке в день, коли я саме хворе нудьгую вдома, просто нездатна 🙂
А ще кажуть, науковці з’ясували, що усі без винятку динозаври були вкриті пір’ям, навіть тиранозавр. Тепер доведеться музеям обклеювати макети тваринок пір’ям. Так шо наразі можна швиденько перекваліфікуватись у поклейщика пір’я на макети динозаврів, ця спеціалізація матиме попит. Може навіть стане модною, як бухгалтер в часи мого молодшого шкільного віку.

 

4 Responses to “поклейщик пір’я з досвідом роботи”

  1. zlanich Says:

    Хворим – добре, адже їм ввечері щось обов’язково в дзьобі принесуть 🙂
    Аня, набирайся сил.

    • mint_sniff Says:

      Таак, якусь смакоту, а ще направлення на обслідування :)))) До речі, днями така містика була. Мені коли приходила якась семесеска, то телефон показував мені якесь з твоїх старих повідомлень як нове і непрочитане. Ужасний глюк ніпанятної природи :)) Я чесно кажучи, першим ділом злякалась за свою адекватність :)))

      • zlanich Says:

        Річ в тім, що днями якраз був повний місяць. Відповідно, на волю лізли демони, вурдалаки, перевертні та інша нечиста сила. Ось так я тупо й спалився 🙂
        Тіко нікому, а то народ підніме на вила.

      • mint_sniff Says:

        А я сігда підозрювала :)))))


Leave a Reply

