м'ятний чмих

дієслова та інші слова

рєбус-шмєбус-катафєбус June 5, 2008

Filed under: смеяться — mintsniff @ 3:45 pm
Tags: ,

Тут мені одна пісенька засіла в голові. Навіть не пісенька, а один рядок. І я його думаю. І отримую від цього задоволення. Я, мабуть, тому його думаю, що мені подобається його думати і отримувати від цього задоволення. Інтірєсна, нє правда лі?

 

18 Responses to “рєбус-шмєбус-катафєбус”

  1. atli4nitsa Says:

    Я фігово розгадую ребуси, так шо мені, будь ласка, персонально скажіть рядок буквами?:)

    • mint_sniff Says:

      нууууу! я так не іграю. а як же гра?! давай так, буквами :))))
      (последняя буква русского алфавита) (представитель подотряда пресмыкающихся отряда чешуйчатые), (последняя буква русского алфавита) (хранить, держать в каком-н. месте, предохраняя от порчи, пропажи (разг.)) (состоянье бездействия, в веществен. и духовн. знач.)

  2. cidrero Says:

    однако…
    я впізнала рядок 🙂

  3. ex_chilled_ Says:

    Кльово 🙂


Leave a Reply

