м'ятний чмих

дієслова та інші слова

цвєти герані за оконний перепльот December 10, 2008

Filed under: жить — mintsniff @ 2:23 pm
Tags: , , , , ,

Один з нових варіантів оформлення сторінки гмейла називається “Дерево”. Вибираючи його, задаєш в налаштуваннях населений пункт, і сторінка тобі з похибками, але без значних помилок показує, як виглядає небо за твоїми вікнами, поки ти сидиш за коханим компом. Справді майже завжди збігається – то сонечко, то хмарки, то дощик. Да, дерево там і справді є – в самому низу сторінки.
Сьогодні гмейл показує мені сніг. Оновлення не допомагає. Мій подив від вигляду кучугури снігу над кнопкою Архівувати досі не вщухає.
Ну що ж, з першим снігом мене.

 

6 Responses to “цвєти герані за оконний перепльот”

  1. atli4nitsa Says:

    а я працюю під землею, і мені це було б корисно.
    хоч згадувала б, як небо виглядає 🙂

  2. google forever)
    З першим тебе снігом!
    У мене теж уже тижнів зо два “дерево” на gmail-і стоїть))) Неабияк весело! Хоча воно часом буває песимістичним і замість похмурого, сірого, проте сухого дня показує дощ) От.


Leave a Reply

