м'ятний чмих

дієслова та інші слова

зима December 17, 2008

Щойно Діна довго розказувала мені про астрологічну загогулину, яку вона називала “ascnes” (вимовлялось це приблизно як [аасшенеж]; дуже приблизно, бо я абсолюно не уявляю, як записувати угоську вимову). Я, чесне слово, вперше про це чула. Про власне загогулину, маю на увазі. Суть полягає в тому, що в кожної людини не один, а кілька знаків Зодіаку. Є основний, він ніби відповідає за внутрішній світ. А є оцей самий “ascnes”. Він означає зовнішній бік – те, як тебе бачать інші.
Коротше, для зовнішнього світу я, виявляється, Діва. З того, що Діна наперекладала мені, я зрозуміла, що являюсь людям таким собі замкненим інтелектуало-педантом з великими вимогами і таким самим зарядом оптимізму.
Менше з тим, я не великий шанувальник астрології. Просто не втрималась від того, аби порадувати Діну. Ну, люди люблять розказувати про те, чим цікавляться.
От Діна любить розказувати про свою дочку, перипетії особистого життя, карму, астрологію і косметологію. Діна ніколи не куштувала вівсянки і не любить овочі. Вона фарбує волосся на блонд і навдивожу відповідно поводиться. Її англійська звучить точно як англійська безумних румунських учених з американських фільмів. А ще її звати Едіна, але вона наполягає, щоб її називали Діна.
Зараз вона збирається кудись погуляти і наводить красу перед дзеркалом у ванній, вона каже мені, дмухаючи на змерзлі руки, що ізраїльська зима не для неї, і обіцяє прийти не пізніше пів на одинадцяту. Так, Діна примудрилась лишитись без житла за тиждень до повернення додому.
Завтра Діна летить до Будапешта. Там будуть її дочка, сніг і прикрашена іграшками ялинка. Але Діна каже, що дуже хотіла б лишитись.

 

5 Responses to “зима”

  1. atli4nitsa Says:

    оптимістичний педант?
    гета же я!
    дай-но я тебе обійму 🙂

    • mint_sniff Says:

      тока не дуже міцно – я ж замкнений оптимістичний педант :)))))))

      • atli4nitsa Says:

        та я ж така сама) тому я тільки погрожую обійняти, а сама замкнено сиджу в енторнеті далеко-далеко)

      • mint_sniff Says:

        правда, в енторнеті тепло і затишно, да?
        (гортає толстий научний журнал “енторнет як сприятливе середовище для замкнених оптимістичних педантів”)

      • atli4nitsa Says:

        з одного боку, тепло і затишно, з іншого боку, існує приємна іллюзія простору, ризику і незліченної кількості можливостей 🙂 просто чудові умови!


Leave a Reply

