м'ятний чмих

дієслова та інші слова

фіст December 21, 2008

Хорошо бы у актеров были хвосты. Хвост очень выразителен. По кошке сразу видно, если она разозлена или испугана, потому что она распушает хвост. Если бы мне потребовалось сыграть испуг, мне достаточно было бы распушить хвост. Если бы у актеров были хвосты, это бы все изменило. (Крістофер Уокен, звідси)
Якщо так подумати, я б теж не відмовилась, хоч не до кінця навіть розумію, навіщо воно мені, бо ж не акторка.

 

16 Responses to “фіст”

  1. hantengry Says:

    я би особисто хотів, щоб у людей були роги. Я думаю це було б красиво і прикольно.

    • atli4nitsa Says:

      фости мякенькі, а роги тверді і часом навіть гострі.
      а ти яку перевагу рогів можеш назвати?

      • hantengry Says:

        я точно не знаю, мабуть би якась знайшлася, просто мені видається що це гарно і могло би демонструвати характер. От як у вікінгів на шоломах.

      • atli4nitsa Says:

        можна тоді на вибір: крутим роги, ніжним фости.
        жадібним – і роги, і фости.

      • hantengry Says:

        )))
        я був би не проти.

    • mint_sniff Says:

      хм, а це думка. і засіб самозахисту до того ж. а ще обов*язково б тоді були засоби для догляду, накладні роги, художній розпис рогів і всяке таке… і різні шапки для різних віидів рогів. ціле діло :))

      • atli4nitsa Says:

        визначення характеру за рогами 🙂
        косполітан: як впізнати майбутнього чоловіка за рогами

      • mint_sniff Says:

        гадання за формою рогів допоможе уточнити ваш зодіакальний госкоп!

  2. atli4nitsa Says:

    фіст англійською кулак.
    fistfull of love.
    я давно за фости! оце думала, який би мені найбільше пасував, поки шо зупиняюсь на лисячому. можна ще пєсцовий, але ж лиска…

  3. atli4nitsa Says:

    як це навіщо?
    щоб виглядати сногсшибатєльно.

    • mint_sniff Says:

      а мені подобається такий як у щура, можливо трошки більш оксамитовий хіба що… тільки з таким хвостом навипуск в мороз не походиш. потрібен був би нахвісник чи спеціальна кишеня для хвоста.

      • atli4nitsa Says:

        нахвісник.
        шкіряний, хутряний, вишитий хрестиком, розшитий бісером.
        цілий новий напрямок у моді)

      • mint_sniff Says:

        купу одягу довелось би інакше шити. а кишенька як на мене теж непоганий варіант, кежуал такий собі 🙂

      • atli4nitsa Says:

        та чого там інакше, продовбали дірочку і готово.
        а нахвісники були б окремі штучки.
        а кавалери мліли б від вигляду оголеного хвоста 🙂 він ще мав би бути ерогенний.

      • mint_sniff Says:

        уууууу! мереживні нахвісники і комплекти панчохи+нахвісник!

      • atli4nitsa Says:

        ой, я вже собі таке хочу %)


Leave a Reply

