м'ятний чмих

дієслова та інші слова

чи любите ви сливи March 2, 2009

Filed under: готовить — mintsniff @ 7:21 pm
Tags: , ,

Я сьогодні не робила нічого видатного. Не боролась зі злочинністю і бідністю, не захищала довкілля, не рятувала нікому не те щоб життя, а навіть і здоров’я, не стояла за правду чи права людини… Незвичний день, що й скажеш. Але я спекла сливовй пиріг.

Для тіста змішала: 150 гр. розтопленого масла, 1 стакан цукру, 100 гр сметани, 1 яйце, 3 стакани борошна. В цілому, комбайн майже справився із замішуванням, але тісто міцне, тому домішувати таки варто руками. За рецептом потрібно було вкинути ще ванілін і пакетик розпушувача. Ваніліну в мене не було, зате було сдуру куплене selfrising борошно, тому я обійшлась без розпушувача. Наступного разу спробую з ним. Замішане тісто відправила на годину в до холодильника.
Після того, як тісто відлежалось (я тим часом варила гречневий супчик :), розмазала його по формі, зробивши по краях невисокі бортики. На тісто виклала чищені від кісточок сливи шкіркою назовні. Трошки присипала цукром і кокосовою стружкою. Першим – задарма, він очевидно зайвий, а останньої можна було б і побільше, вона симпатично виглядає. коли все готове. Пекла довгенько. Спочатку вказані в рецепті півгодини на вказаних в рецепті 200 градусах. А тоді ще десь стільки ж на максимумі із ввімкненим нижнім грилем – щоб пропекти тісто під сливами.
Вийшло доволі смачно: не занадто солодко, тісто схоже більше не на пиріг, а на печиво, сливи набули доброго смаку, якого за ними до приготування не спостерігалось.
Так, шмат я вже з’їла. Тепер от сиджу наїджена і чекаю на майстра на всі руки Габі, який, за його власними словами, рятує від усіх домашніх поламок, наче янгол Габріель. Сьогодні його ангельство потрібен мені як сантехнік. Він мене порятує, а я нагодую його пирогом.

 

8 Responses to “чи любите ви сливи”

  1. люблю цей пиріг.
    ми його з чим тіки не робили! з будь-яким повидлом теж можна.

    • mint_sniff Says:

      а я от такого ще ніколи не робила. у мене є 2 інших пирого, що їх я дуж люблю: один мамин, другий бабусин. мамин роблю доволі часто, а от бабусин триста років уже не куштувала. тре буде якось зробити собі добре 🙂

      • а вони типу які, ті 2 родинні пироги?

      • mint_sniff Says:

        один з тіста на основі сиру, дуже добре йде з усілякими фруктовими кисленькими начинками, я колись кажись навіть викладала рецепт. якшо тобі цікаво то пошукаю. а другий без начинки, кода назва “на три яйця” – повітряне солодке тісто перемінаше з нарізаним яблуком. його рецепт я точно не памнєтаю, тре спитатись бабусі.

      • ага 🙂
        докладніше наразі не треба, а то забуду до моменту, коли знадобиться 🙂

      • mint_sniff Says:

        ок ))) як знадобиться, то смикни мене

  2. cidrero Says:

    ти – фея


Leave a Reply

