м'ятний чмих

дієслова та інші слова

Марио Варгас Льоса “Тетушка Хулия и писака” August 20, 2009

Поки думала, як вам покраще розказати про сабж, у мене згоріла пляшечка, яку я поставила на плитку прокип’ятитись. Квартира переповнилась чорною димякою, прибігла перелякана сусідка. Тепер в кухні якась ніби сірувата стеля, а я вже півтори години без кондиціонера: вивітрюю сморід. І шо я вам скажу – не холодно аднака.
Да, про сабж. Книжка чудова.

 

5 Responses to “Марио Варгас Льоса “Тетушка Хулия и писака””

  1. zapru Says:

    Книжка дiйсно чудова, менi теж сподобалась. Читав також його Лiтума в Андах – непогано.

    • mint_sniff Says:

      о, дякую за наводку, треба почитати. я до того читала лише його “війна кінця світу” – абсолютно інакша книжка, дуже серйозна, реалістична і страшна

      • zapru Says:

        Лiтума в Андах – книга легка, такiй собi антропологiчний детектив

  2. midori_ko Says:

    Да, чудесная. Я читала в старой-старой “Иностранной литературе”, годов 80-ых, и совсем уже успела забыть, что она существует. Спасибо – напомнили!


Leave a Reply

