м'ятний чмих

дієслова та інші слова

к дождю January 12, 2010

Filed under: жить — mintsniff @ 4:21 pm
Tags: , ,

Ніколи не мучилась нічними жахами, хіба що в дитинстві, але це було так давно, що не рахується. А от нині ніч за ніччю мені сняться страшні сни. Навіть ні, не так. Не страшні, бо мені у них не страшно, а якісь триллерні – я в них напружена, шукаю виходу і знаю, що все погано скінчиться. (Щодо персонажів – чесне слово, у мене абсолютно немає часу читати художню літературу).
Нещодавно мене переслідував з метою убивства двірник, який перевдягався вівцею.
Потім був старий хворий на СНІД письменник в інвалідному візочку, якому було потрібне моє живе серце.
Тоді я з двома ледве живими дітьми на руках просилася на корабель, який прямував вверх за течією до нетрів африканських джунглів.
Цієї ночі я отримувала листи з погрозами з різних куточків світу від Соменка Петра, персонажа оповідання anna_amargo. На обличчя він був викапаний молодий німецький снайпер-кінозірка з останнього кіна Трантіно.
Прикольний, доречі, фільм.

 

7 Responses to “к дождю”

  1. anna_amargo Says:

    Який жах… Але “нє віноватая я” – то Галвар усе;)))

    • mint_sniff Says:

      цієї ночі в багдаді всьо було спокійно :))
      ЗІ ледве не опублікувала комент як анонім. жж мене попросив: Please confirm you are a human below. виявляється ангелам і ельфам мати блоги заборонено. дивно, да?


Leave a Reply

