м'ятний чмих

дієслова та інші слова

чьорний воран, што ж ти вьйосся January 26, 2010

Я з самого ранку виношувала написати депресивний пост середньої довжини. А тоді глянула на стрічку – а вона вся в депресивних постах середньої довжини. Ну та, у всіх холодно, всім хочеться солодкого, сонечка і любові. Коротше, я подумала-подумала і передумала писати того депресивного поста. І так же зрозуміло, що мені теж холодно, хочеться солодкого, сонечка і любові.
Осьо вам краще весела фотка, як ми з Янаєм вчора займались гімнастикою.

 

12 Responses to “чьорний воран, што ж ти вьйосся”

  1. ух ти, яке дитя щасливе!

  2. :)))
    а це я тебе вперше бачу на фотці 🙂

  3. pani_grunia Says:

    звідки при всьому затесалося слово “депресія” – не пойму.

  4. mint_sniff Says:

    очевидно, я їх пропустила 😦 у мене нема контакту, тока фейсбук 😦
    приховала, здаєццьо 🙂

  5. спробуєм так:

  6. macskubik Says:

    аааааааааа))))))) класна зачіска!!!!! Хромова – сумую за тобою! дитятко – кайфове))))) а як весело”””” класс)


Leave a Reply

