м'ятний чмих

дієслова та інші слова

хто в моєму квітнику April 28, 2010

– Хто в моєму квітнику?
– Твої квіти. – Мої квіти.
– Що в моєму квітнику?
– Трави, сонце, тіні, віти.

– Хто в моєму квітнику
червоніє? – Червоніють
дві троянди на кущі
в росах мріють, майоріють.

В однієї пелюстки
шарлахові і шовкові,
а у другої з парчі,
пурпурові, повні крові.

– Як я їх ножем зітну?
– Разом з гіллям, разом з зіллям.
– Вирву й вкупу ув’яжу
міцно-щільно, незроздільно.

І на землю кину їх
засихати, помирати,
у обіймах задушних
вік короткий доживати.

А як стануть пил та гній
мої квіти-самоцвіти,
то мене коханий мій
вже не зможе залишити.

Вже ніколи не піде
він від мене, лиш до мене
стежка кожна приведе,
у мій присадок зелений.

– Хто в моєму квітнику?
– Твої квіти, твої квіти.
– Хто в моєму квітнику?
– Мої квіти, мої квіти.

 

5 Responses to “хто в моєму квітнику”

  1. оо, відьомський вірш :))

  2. bookomanca Says:

    Спасибо, очень красиво


Leave a Reply

