м'ятний чмих

дієслова та інші слова

матитян July 15, 2011

По-тавараматськи жіночне від gtufc і мій його перебріх, фантазія на тему тобто.

LL gtufc
***

שלשום עברתי הזזתי דיברתי
אתמול דיברתי חזרתי דיברתי
היום עברתי דיברתי החזרתימחר אקנה גלידה לעצמי

***
я позавчора штовхала проїхала і говорила
а вчора я ще говорила верталась і знов говорила
сьогодні проїхала ще говорила й вертала

куплю собі завтра морозива

 

66 Responses to “матитян”

  1. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))
    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…
    Дякую!

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))
        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))
        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

      • gtufc Says:

        Та Ви що! Вийшло чудово! Такий настрій мені зробили: сміюся із сльозами :)))

        Але що цікаво – не виходить в мене переказ! Можливо, дійсно, потрібна
        тут “багатоплановість” :))))

        Дякую ще раз!

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

    • mint_sniff Says:

      вот так я и думала, что все не то и все не так, того і пеберіхом обізвала )) вибачайте :))

  2. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  3. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  4. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  5. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  6. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  7. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  8. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  9. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  10. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  11. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  12. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  13. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  14. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  15. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  16. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  17. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  18. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  19. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  20. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!

  21. gtufc Says:

    Ой, спасибочки! Повеселили :)))))

    Вот он – “многозначительный” иврит!!! :))
    Я потом попробую сама “переложить”…
    Но в принципе Вы почувствовали…

    Дякую!


Leave a Reply

