м'ятний чмих

дієслова та інші слова

кілька слів про “кондитерський реалізм” February 1, 2013

Ні, я одразу зазначу – nothing personal, я самих книжок не читала і навіть в руках не тримала, там цілковито можуть бути пречудові варті Букера, Ґріффіна etc. тексти, я не про те.
Я про назви: усі ті кавові вірші і шоколадні оповідання з ароматом цинамону і ванілі про любов, дружбу, котиків, сецесійні кам’яниці і теплий коцик кольору помаранчів. Просто якась кондитерська вакханалія.
Власне мені (а я, скажу вам, невимовно сентиментальна домогосподарка, що літрами хлебтає каву, скрізь сипле цинамон, може годинами шаритись пінтерестом розглядаючи відфотошоплені фоточки тістечок та іншого хендмейду і цілковито здатна розридатись від фотографії хворої дитини на ФБ), тож навіть мені уже хочеться почути про “50 цинічних оповідок під кислі огірки” чи “Пересолені вірші з томатним соком”.

 

2 Responses to “кілька слів про “кондитерський реалізм””

  1. …і ще “100 сонетів про Смолу Гарячу” хочу.. 😉


Leave a Reply

