м'ятний чмих

дієслова та інші слова

без назви March 6, 2014

Filed under: короткие строчки — mintsniff @ 11:32 pm
Tags:

мені бракує слів
вони майже не дихають скулились
зіщулились в точку

мої слова наче плоть
наче шкіра і м’язи у ясному
передбаченні болю
перед залізом раптом беззахисні
вже
майже

очі у точку без страху, не шкіра
стислась
видих віддих бездиханне
залізо раптом таке очевидне

майже
уже порушує межі
і плоть знає – спливатиме
спливає
тіло
така випадкова ця досконалість
якій відтепер жоден рух не даватиметься вириватиметься із неї від неї
штовхатиме її ізсередини невиправним залізом
вже не рух натомість
мокра правда
яка чомусь досі ховалась під личиною шкіри
зараз явить себе

очі у точку без страху, не шкіра

(звідки мені знаття?
моя пам’ять добра до мене, невиправдовно добра)

я знайду слова

ІІ
слова знайдуть мене
вийдуть на мене
і в жодній пивниці, і в жоднім палаці, і за жодними стінами
мені не сховатись
і втеча не порятує
і навіть закриті очі, і навіть спогади про дитинство
слова знайдуть мене
хижими розчахнутими на запах поту ніздрями
сухими очима, розчахнутими на дрож,
народжені
у залізнім лісі, пророслому із осколків і черепків,
пророслі із землі, засіяної зубами мертвого змія,
слова наздоженуть мене
там, над темною водою
засіяною мертвими кораблями і уламками літаків

їх чути
вони вже йдуть

слова відкриють мені, що не треба слів

 

One Response to “без назви”

  1. mintsniff Says:

    Reblogged this on мятный чих and commented:

    Написалась друга частина до березневої першої.


Leave a Reply

