м'ятний чмих

дієслова та інші слова

без назви June 15, 2014

Filed under: короткие строчки — mintsniff @ 7:43 am

Написалась друга частина до березневої першої.

м'ятний чмих

мені бракує слів
вони майже не дихають скулились
зіщулились в точку

мої слова наче плоть
наче шкіра і м’язи у ясному
передбаченні болю
перед залізом раптом беззахисні
вже
майже
очі у точку без страху, не шкіра
стислась
видих віддих бездиханне
залізо раптом таке очевидне
майже
уже порушує досконалість і
і плоть знає – спливатиме
спливає – кров’ю і болем
спливає тіло така вразлива
спливає така випадкова ця досконалість
якій відтепер жоден рух не даватиметься вириватиметься із неї від неї
штовхатиме її із середини невиправним залізом
вже не рух натомість
мокрий біль
мокра правда
яка чомусь досі ховалась під личиною шкіри
випадково неушкодженої
зараз явить себе

очі у точку без страху, не шкіра

(звідки я знаю цей біль?
звідки я з ним знайома?
моя пам’ять добра до мене, невиправдовно добра)

я знайду слова

ІІ
слова знайдуть мене
вийдуть на мене
і в жодній пивниці, і в жоднім палаці, і за жодними…

View original post 72 more words

 

Leave a Reply

