м'ятний чмих

дієслова та інші слова

тато Йохая August 22, 2014

Тірца Атар

Тірца Атар

Тірца Атар

(із книжки “Від війни плачуть”, 1975)

***

Тато Йохая

Не повернувся додому.

Тато Йохая

Уже не вернЕться додому.

 

Але тато Йохая

завжди буде

татом Йохая.

Моя бабуся упевнена в цьому.

Вчора діти в дворі питали Йохая:

“Де твій тато?”

Діти галасували, і їх було багато…

Йохай замовчав, похилилася голова.

Йохай затнувся, він добирав слова.

Діти просили “Ну, говори”.

А Йохай затявся.

Йохаєві лише три.

 

І ось він очі поволі стуляє

І тихо спокійним голосом промовля:

“Мого тата зараз немає.

Зараз мій тато – це я”.

“Від війни плачуть”, 1975

 

One Response to “тато Йохая”

  1. […] також: Тато Йохая Мій братик […]


Leave a Reply

