м'ятний чмих

дієслова та інші слова

частини тіла December 24, 2015

Filed under: короткие строчки — mintsniff @ 8:53 am
Tags: ,

-1-
я прикріша за маленьку дитину.
мені навіть не весело
коли я
руйную ваш будиночок
з кубиків.
ба гірше
я сама його будувала.
побачивши ваш відчай,
я беруся будувати новий.
а що?
чи у мене немає серця?

-2-

В темній воді твого лиця
Рибу ловлю,
Невміло виуджую,
Хапаю незграбно.
“Навіщо тобі
Стільки мертвої риби?” питаєш.

-3-
розкладені на біговій доріжці діаманти
біжи поки носом не піде кров
уздовж діамантів
слухай птахів
думай девев
повторюй ніколи більше
ніколи знов
поки повітря
поки діамантів
поки носом не піде кров
більше знов

-4-
слухаючи радіо
губами визбирую
червоні ягоди звуків
аж сік
тече підборіддям горлом
ніби їм
власний язик

-5-
до простих речей діставатись
як до останньої білої сторінки
в кінці книги
крізь нагромадження і огроми
чиїсь кимось для когось вигромаджені
як до тиші у темряві під вагою повітря
де є ти і я
тепер уже без імен
і навіть
без ти
і без я

-6-
хто
ти кажеш
отримає нагороду
хто
торочиш мені
по смерті моїй
розкошуватиме в хмарах
хто
скажи мені
хто
коли любов моя
із м’язів і крові
коли прощення моє
в легенях і залозах
а страх і прагнення помсти
візьмуть своє чи не візьмуть
так само як рак чи альцгеймер
хто
скажи мені
претендує на нагороду
за те що може
лиш бурмотіти безсило
люби прощай не бійся

a6ab9e269410488b8df9aa8180d205d9

Art by Fernanda Uribe

 

Leave a Reply

