м'ятний чмих

дієслова та інші слова

блюз January 26, 2016

звір
з двома обличчями
снився мені вдень
поки я їхала на роботу
сидів поруч
на пасажирському сидінні
наспівував ритм-анд-блюз
час від часу хапався за ручник
– Бу!
звір з двома обличчями
казав
куди ти
куди ти їдеш від мене
ось же я тут поруч з тобою
куди ти біжиш від мене
ось же я лунаю у вухах твоїх
куди ти думаєш від мене
чи не думаєш втікти
я всі слова твої
і мовчання
і те і друге – як непрошений гість на святі
окрушини корка в вині
твоє так
твоє ні
чисті як сльози
могли би бути
а ти все не віриш, не віриш мені
дивись мені ув очі
казав звір з двома обличчями
співай зі мною ритм-енд-блюз
давай
а не всмієш співати
кричи

я хотіла
цілувати його
аж виличні м’язи мені кам’яніли

Art by João Lauro Fonte

Art by João Lauro Fonte

 

Leave a Reply

