м'ятний чмих

дієслова та інші слова

летюча риба August 19, 2014

Filed under: короткі рядки — mintsniff @ 9:25 am
Tags: ,

летюча риба
хвостом ріже воду
ріже час
плавцями – повітря
секунди розлітаються вбоки
прозорі
хвилі відкриті
вітер стелеться
летючі риби одна по одній
проштрикують завісу сонячних променів

я так само летюча риба
70 змахів хвоста на секунду
півхвилини польоту
50 метрів повітря

я так само летюча риба
закинута своєю любов’ю
у теплі океанські води
неподалік гирла ріки оріноко

Braldt Bralds - Flying Fish, Delta Airlines

Braldt Bralds – Flying Fish, Delta Airlines

 

2 Responses to “летюча риба”

  1. Дорога Аню, я знаю, я страшний зануда і скрупульозний педант, і мені страшенно, незручно, але все одно: виправте, будь ласка, ” любовью” (3 рядок знизу) на “любов’ю”; бо моє редакторське око не засне сьогодні 🙂


Leave a comment